Min valborgsmässoafton

 
 Det är självklart inte jag som har tagit denna bild, gick inte ens ut genom dörren på valborg så there's no way that I would be able to take this pic. Bara så ni vet, liksom. 
 
Jag har flertals gånger hört att valborgsmässoafton innebär första fyllan för många. Det låter väl egentligen rätt så logiskt med tanke på att det är i början av våren, skolan ställs in dagen efter och folk vill festa och uppleva sin första fylla. 
 
Well, så är det inte riktigt för mig. Jag skippade att kolla på majbrasan och ha ett socialt liv. Igår var mitt mål nämligen att se på så många Grey's Anatomy-avsnitt som möjligt istället för att lida av bakfylla dagen efter. Det blev faktiskt rätt så lyckat! Jag hann se ungefär 10 stycken på hela dagen (är på season 5 nu) så jag är väldigt glad. Jag shippar verkligen Meredith och Derek, haha.
 
 
Hur firade ni valborgsmässoafton?

Kommentarer
Postat av: Ellen Delin

Oherre, bästa serien i världen! Vilken sida kollar du på?

Svar: Håller verkligen med! Är helt beroende, haha. Kollar via Swefilmer på grund av ren lathet. Och typ alla avsnitt verkar ju finnas där, så det är praktiskt. :-)
None None

2014-05-01 @ 18:46:10 / URL: http://ellendelin.blogg.se/
Postat av: Emi

Fina bilder & intressant inlägg, hihi. Funderar på att börja kolla på Greys. :D sevärt?

Svar: Tack så mycket. Fast jag äger som du säkert förstår inte bilderna, haha, så kan inte ta cred för de. Ja, självklart! En av mina favoritserier någonsin.
None None

2014-05-02 @ 11:03:18
Postat av: Alma

Firade inte riktigt så mycket, men låter som att du hade en bra dag. c:

2014-05-02 @ 11:04:10 / URL: http://nattstad.se/almasoder
Postat av: Ellen

Älskar bilden på elden.

2014-05-02 @ 11:12:41 / URL: http://spegelklar.blogg.se
Postat av: Alex

Älskar grey's anatomy!

Det blir lite (ok ganska väldigt mycket) sorgligt längre fram ;)

Svar: Har råkat läsa en hel del spoilers... så ja, är rätt så medveten om att det kommer hända en hel del. :/
None None

2014-05-08 @ 20:12:14 / URL: http://eh.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0